Pay Per Click reklama nebo jednoducho reklama, při níž se platí za kliknutí, je důležitým marketingovým nástrojem v oblasti online reklamy. Základní princip je v tom, že neplatíte za zobrazení reklamy, ale až v momentě, kdy potenciální zákazník na reklamní odkaz klikne a dostane se přímo na vaši stránku nebo promovaný produkt.
Mezi nejdůležitější PPC systémy na Slovensku patří AdWords a Etarget. V České republice se často inzeruje i na službě Sklik společnosti Seznam.cz. Samozřejmě, v současné době, při velkém rozvoji sociálních sítí, je silným nástrojem i Facebook a jeho nabídka PPC reklamy. Samotné PPC systémy poskytují i další dvě největší společnosti v oblasti vyhledávání, Yahoo a Microsoft, no systémů najdete mnohem více.
![]() |
![]() |
![]() |
Správna PPC kampaň:
Promiseo v minulosti spolupracovalo s kvalitními externími agenturami pro zpracování PPC kampaní, dnes jsme zkušeným týmem certifikovaných odborníků. Celý proces od požadavků klienta přes analýzu, zpracování, návrh až po vyhodnocení konverzí a sledování úspěšnosti zajistíme s nejvyšší kvalitou. Přesvědčilo se už o tom množství našich spokojených zákazníků.
Při inzerování v nejrozšířenější službě AdWords se PPC reklamy zobrazují už na začátku každého vyhledávání spojeného s daným klíčovým slovem. Platíte však za každé kliknutí. Po provedení úprav potřebných pro SEO se zobrazujete vysoko, ale díky stabilní pozici jsou kliknutí zdarma.
S lidmi v Promiseo spolupracuji již dlouhou dobu na více projektech. Vždy navrhnou, co je pro konkrétní projekty nejvýhodnější a následně to bez problémů dodají. Po setkáních s Petrem Šoltésem jsem vždy odcházel s dojmem, že tento člověk opravdu ví, jak pohnout internetové projekty kupředu.
JUDr. Jindřich Rajchl | 1. místopředseda FAČR, Bwin Country Manager pro ČR a SR
S Promiseo jsem spolupracoval na několika projektech v různých zemích. Nezáleží na tom, zda se jednalo o Česko, Slovensko, Rumunsko, Polsko nebo Maltu, vždy se dokázali rychle adaptovat na dané odvětví a lokální trh. Kombinací zkušeností v oblasti online marketingu, know-how v oblasti performance marketingu a kvalitních marketingových analýz dokázali nabídnout individuální řešení pro online projekty, které přinesly úspěch.
Ladislav Kulik | Business Development Director, O2 arena Prague
Peter Šoltés je mladý, vysokoprofesionálny člověk, kterého znám a spolupracuji s ním už roky, přičemž byl zaměstnán ve dvou různých internetových herních společnostech. Petr je spolehlivý, kreativní člověk s ochotou pomoct. Má velké odhodlání a úsilí, které vynakládá na to, aby splnil to, co slíbil. Jeho důkladné znalosti našich trhů a schopnost porozumět kultuře a obchodním potřebám společnosti zapůsobily na mě i mé kolegy. Je pro mě potěšením, že mohu spolupracovat s firmou Promiseo. Doporučuji jejich schopnosti, služby a zkušenosti. Vyzkoušejte si spolupráci s nimi!
Tomáš Biroš | Head of Acquisition, Fortuna Entertainment Group
Lidé používají Google k vyhledávání odpovědí. Firmy by měly využívat Promiseo na získání odpovědí. My jsme tak udělali vícekrát při více společnostech a ono to prostě fungovalo.
Peter Strazovec | CEO and CTO, DOXXbet
Hodnotím Petrovu práci i práci jeho týmu velmi pozitivně.
Michal Král | konateľ, Pricemania.sk
Vede SEO na stránkách svadbaonline.sk a jejich českém ekvivalentu již více než dva roky a udělal vynikající práci. Dotlačil www.svadbaonline.sk na první místo v Google.
Daniel Andráško | konateľ, Online Portals s.r.o