A/B testování

ab testovanie logo

Zdá se Vám, že míra konverzí na Vašem webu je nízká navzdory jeho kvalitnímu obsahu? Chcete zjistit, která z rozjetých kampaní je nejúspěšnější a naopak, která je neprospěšná a je třeba ji od základu předělat?

A/B testování je pro vás ideálním řešením. Prostřednictvím A/B testu se nejprve testována stránka či kampaň rozdělí na dvě verze. Následně se části uživatelů zobrazí verze A a druhé části verze B. Tímto mechanismem zjistíme, která ze stránek či kampaní byla úspěšnější.

A/B test Vám umožní komplexně otestovat stránky a kampaně tak, aby byla maximalizována úspěšnost. Právě tato úspěšnost je základem kvalitního online marketingu za co nejlepší cenu!

A/B testovanie A/B testing

Jak to funguje?

A / B testování víme aplikovat na obsah stránky, jakož i na kampaň, kterou daný web promujeme. Pro úspěšnost kampaně:

  1. Je třeba připravit dvě varianty kampaně.
  2. Tyto dvě varianty jsou následně posílány nebo zobrazovány "testovacím vzorkům" zájemců.
  3. Je třeba zvážit, jaký je nejvhodnější časový úsek, ve kterém bude testování probíhat.
  4. Ten variant, který za zvolený čas dosáhne lepší výsledky, je pak vyhodnocen a aplikuje se i pro zbytek zájemců.
  5. Po vyhodnocení kampaně se dá tato metoda aplikovat opět, s novými variantami, je také možné porovnat nový variant s úspěšnějším z předchozího testování.

Kontaktujte nás!