Konverzní poměr

Optimalizace konverzního poměru

konverzny pomer logo

Conversion Rate Optimisation, česky optimalizace konverzního poměru, je věda věnující se zvýšení poměru zákazník: návštěvník. Cílem každého business-u je počet zakázek, nikoliv počet návštěvníků. Pokud má Váš web vysokou návštěvnost, například ze SEO, která Vám však negeneruje zakázky (konverze), je třeba web zoptimalizovat. Většina CRO (Conversion Rate Optimisation) se provádí pomocí testování a vyhodnocování. Jsou však i některé zásadní předpoklady, které by Váš web měl splňovat

konverzný pomer

CRO od Promiseo

Nechte si u nás v Promiseo zoptimalizovat stránky i pro návštěvníky!

  1. Připravíme kompletní report na základě A / B Testing.
  2. Zajistíme správné nástroje pro testování, monitorování a vyhodnocování.
  3. Doporučíme Vám změny vzhledu stránky, přidání funkcionalit nebo jiné potřebné změny.
  4. Rovněž Vám připravíme nástroje, kterými si tyto funkce budete vědět sledovat samy a na základě kterých dokážete svým zaměstnancům poskytnout školení optimalizace konverzního poměru.

Kontaktujte nás!